tisdag 8 maj 2012

Ensamma

Idag började sambon jobba igen efter lille Modigs födelse. Trist och vi saknar honom. Får inte mycket gjort idag känner jag. Modig har varit lite kinkig och inte velat sova så mycket. Nu har han dock somnat in. Lite matkoma så kommer go sömn garanterat.

Ska försöka passa på att ta tag i lite grejer nu som behöver göras. Lite tvätt kanske och en dammsugning av golven hade inte skadat. Behöver baka lite också till ett event på söndag. Veckovill som jag har blivit på senaste hade jag ingen koll på att det var nu på söndag det skulle ske. Sen hade jag tänkt att jag skulle fixa kvällsmat tills sambon kommer hem från jobbet också, fniss, lite smak av hemmafru liksom. Inte riktigt min grej, men nån gång kan det ju vara gött att ta hand om min älskade litegrann.

Mr D behöver sin promenad också. Fast då måste Modig ha lite mer kläder på sig och jag vill inte väcka honom nu när han äntligen har kommit till ro. Mr D får vänta en liten stund och som den fantastiska hunden han är, är detta inget problem.

Japp, dagen tickar på och jag ska sätta igång med nåt nu.

Inga kommentarer: