söndag 11 maj 2014

Färger skänker glädje

Köpte en Stormberg-jacka till Modig häromveckan. Gillar den starkt, för den är så himla färgglad. Man blir liksom glad bara av att titta på den! Sen är den vattenavvisande också. Pris: 199 kr. Bra pris tycker jag. När jag tittade på kvittot insåg jag att vi dessutom endast betalt 160 kr, vilket innebär att den var på rea.

Vi har handlat lite träningskläder till mig och maken på Stormberg, samt kalsonger till maken, och tycker båda att de har bra kvalitet på sina grejer. De är lite dyra för det mesta, så vi brukar passa på att handla när de har rea. Kan rekommendera ett besök på Stormberg för fina, färgglada fritidskläder. Ja, det finns såklart kläder som inte är färgglada också, för dom som gillar lite mer neutrala kläder.

En tanke kring färg. Jag tänker att det är en anledning till att man inreder barnrum i glada färger. För att hela atmosfären kring barnet liksom ska osa glädje. Barn är glädje och förtjänar att vara omgivna av glädje.

Inga kommentarer: