tisdag 17 mars 2015

Telefoni med fokus på företag

Med en bakgrund i växeltelefoni har Uno Telefoni även gett sig in på marknaden för mobil telefoni med fokus på små och medelstora företag. Med en vision om en kommunikation utan gränser och att vara den bästa mobiloperatören i Sverige utifrån kundens synvinkel, jobbar Uno Telefoni mycket med att skapa den bästa servicen för kunden. Servicen ska vara personlig, det ska gå snabbt att få hjälp när man behöver det och det ska gå att få hjälp dygnet runt, året om.

I och med att företag kan få plötsliga bortfall av personal som slutar eller är borta från arbetet under långa perioder av en eller annan anledning, så har Uno Telefoni utvecklat abonnemangspaket som är rörliga vad gäller den totala volymen av abonnemang. Det går att minska mängden av abonnemang i avtalet med 30%. Vilket är perfekt för det lilla, kostnadskänsliga företaget som därmed har möjlighet att anpassa sina kostnader utefter personalsituationen för tillfället.

Och det har gått bra för Uno Telefoni. Med ökad tillväxt vill de satsa ändå mer på att möta kunden och kundens behov.


Har du ett litet eller medelstort företag som söker en lösning för telefoni utformat efter dina behov, kan det var väl värt att ta kontakt med Uno Telefoni och se vad de har att erbjuda, samt såklart testa deras support.


Inga kommentarer: