onsdag 12 augusti 2009

Sporadiskt, hmm, just det

Två år sedan senaste inlägget. Vad ska jag säga, vad kan jag säga? Inte mycket. Jag kan skylla ifrån mig, säga att livet har varit för hektiskt, men det är det ju å andra sidan alltid. Jag har saknat inspiration, what else is new. Ska ärligheten fram, och det är väl bäst, så har det helt enkelt inte blivit av. Annat har prioriterats och jag har lite "glömt bort" att jag skulle vara en bloggare.

En del gånger har jag tänkt att jag kanske skulle börja blogga på nån annan sida, helt börja på nytt blad. Tomt, oskrivet, möjligt att bygga upp från grunden med nya förutsättningar. Men än så länge har inte heller det blivit av. Om jag ens hade några läsare tidigare, så är de definitivt borta nu då en blogg där inget händer är ganska långtråkig att läsa, om, och om igen.

Så, här kommer (förhoppningsvis) nya, friska tag, med nya, glada läsare! Och, om någon av mina gamla läsare hittar hit, så ser ni att jag även har fräschat upp med en ny bloggmall!!! Enjoy!

Inga kommentarer: