onsdag 27 mars 2013

Hela natten

Modig har börjat sova genom hela natten nuförtiden. Inte varje natt,men de flesta skulle jag säga. Skönt att för första gången på ett år få sova hela natten! Jag ammar honom väldigt sällan nu också. Kanske aldrig mer? Vad vet jag? Jag har förlikat mig med det och det känns bra. Han är ju så pass stor nu.

Men fortfarande sover han i vår säng och fortfarande behöver vi ligga hos honom när han ska sova. Så att han ska flytta in i eget rum känns inte aktuellt ännu. Vet inte hur vi ska få in bättre sovrutiner? Tips någon? Han sover knappt i sin egen säng ens. Visserligen är det mysigt att ha honom hos sig, men på kvällen när han ska sova är det lite jobbigt, för då somnar jag samtidigt och får liksom ingen kväll då jag kan hinna med det jag behöver göra. Så som sagt, tips mottages gärna och tacksamt.

Inga kommentarer: