fredag 3 juni 2011

Dålig bloggare

Sedan flytten har jag varit en usel bloggare faktiskt. Har inte ens varit ute på internet sedan innan dess, utan bara grejat antingen i huset eller i lägenheten. Endast tagit paus för mina favoritprogram på tv. Idag var jag dock tvungen att ta mig själv i Internet-kragen. Hade en Bokus-faktura som behövde betalas. Så nu passar jag på! Anledningen att det inte blir av att jag använder datorn beror nog mycket på att vi nu inte längre har trådlöst bredband (och att jag bara grejar med flytten kanske), utan istället använder oss av det det mobila bredbandet i just mobilen för att surfa (fri surf is da shit). Funkar bra, men blir lite meckigare såklart. Får se om jag kanske lyckas skärpa mig.

4 kommentarer:

Ylva sa...

Hej där! Har inte varit så lysande bloggare jag heller......men har saknat dina inlägg. Hoppas du får ett bra bredband så småningom :)

Sara sa...

Mysigt att vara saknad! :)

Västmanländskan sa...

Hoppas att ni har kommit i ordning i ert nya hem.

Sara sa...

Vi har kommit iordning och trivs jättebra! Det är härligt att ha mer lugn och harmoni i sitt bostadsområde och sen att dessutom ha havet på bara några minuters gångavstånd går inte heller av för hackor! :D