lördag 18 juni 2011

Krångel-Blogger

Är det bara mig som Blogger krånglar med? Beror det på min sega mobilinternetuppkoppling, eller är det själva blogger som bråkar (facebook verkar ju funka)? Sjukt störigt i alla fall! Häromdagen kunde jag inte logga in, idag, när jag väl är duktig och kollar läget på bloggen, kan jag inte svara på kommentarer. Blogger bara vill att jag ska skriva ett sånt kommentarslösen, som om den inte vet att det är jag själv som vill skriva en kommentar i min egen blogg. Sen kastar den ut mig till inloggningssidan. Detta händer varje gång. Så trött jag blir... Nu måste jag faktiskt äta nåt efter dagens träning och innan jobb, sen måste jag ägna mig åt min bokklubbsbok...

1 kommentar:

Västmanländskan sa...

Något är fel, absolut. Jag kan inte kommentera med mitt google-konto på vissa bloggar :(