tisdag 7 februari 2012

Check!

Nu är det mycket grejer att hålla i huvudet, det känns som jag behöver ha en lista där jag kan bocka av när jag har gjort det jag ska så att jag kan släppa det i tankarna. På jobb har vi ett stort projekt på gång, samtidigt som de vanliga uppgifterna ska fungera. Privat ska alla bitar falla på plats inför köpet av lägenheten, flytten och Krabatens anländande. Huvudet är fullproppat, men det är mest med roliga grejer! Jag är i ett positivt skede i livet även om det blir lite rörigt i skallen!

Idag har hemförsäkringen på nya lägenheten anlänt och jag har lagt in den på banken för betalning. Check!
Vi har fått kallelse från mäklaren för att finalisera köpet av lägenheten, det måste innebära att bostadsrättsföreningen har godkänt oss nu. Jag har skrivit in det i min kalender. Check! Sambon ska kolla upp dagen med chefen på jobb så att han också kan komma ifrån. Hålla i huvudet.

Pusselbitarna sammanfogas. Bilden närmar sig helheten.

Inga kommentarer: