onsdag 13 juli 2011

Att förlänga livet

Nu när jag inte är ute på nätet särskilt ofta på grund av att det är skitslött så har jag ju även blivit dålig på att hålla mig uppdaterad på de bloggar jag följer. Det är dock en blogg som jag brukar försöka läsa en del i när jag väl är inloggad på blogger: Monas Universum. För er som inte har läst henne, kolla in länken. Hon får mig alltid att garva! Förra gången jag tog mig lite tid i bloggvärlden var aningens försent en kväll. Sambon gick och la sig innan jag var klar. Med det sagt kanske jag ska berätta att vi har datorn och sängen i samma rum. Hrm, jag kunde inte, det var helt omöjligt, att hålla tillbaka mitt gapskratt! Den här tjejen skriver med sån humor i sitt språk att jag bara måste släppa loss, dra upp smilbanden till öronen och frusta som en jag vet inte vad! Om det nu är så som dom säger att ett gott skratt förlänger livet, ja, då har Mona verkligen förlängt mitt!

2 kommentarer:

anne sa...

Jag läser Monas blogg flera gånger om dagen! Hon är bara så fenomenalt bra!

M. sa...

vilket bra bloggtips! tack :)
jag har en ny blogg, fast det kanske du hann se innan jag stängde min gamla? :)

om du vill besöka den nya är adressen www.kottenshorna.blogspot.com

du får ha en fortsatt bra sommar. vill även passa på att tacka för dina boktips som jag fick i början av sommaren. kram