fredag 15 juli 2011

SEMESTER!!!

Från och med i eftermiddags är det semester. Är inte tillbaka på jobb igen förrän tisdag vecka 32! Och! För en gångs skull har jag helt stängt av! Jag stängde av mobilen och lämnade den i en låda på kontoret (kryss i taket, brukar alltid ha den med hem). Jag har lämnat ett frånvaromeddelande både på mailen OCH på mobilsvaret. Imorgon bitti bär det av norrut mot hemtrakterna med systerdottern och mr D. Sambon och mr T stannar hemma. Lika bra det, för då kan jag göra lite hur jag vill när jag är däruppe utan att behöva fundera över om sambon har det roligt, trevligt, tråkigt, stressigt eller what ever. Ska bara fokusera på att jag vill träffa min familj, mina goa vänner, njuta, stressa, hinna med allt på 1,5 vecka. Och han kan göra detsamma, haha! Njuta av tillvaron utan att jag vill att han ska göra grejer som han tycker är tråkiga. TF (tjatfritt) i 1,5 vecka! Vilken lyx! :P

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Ha det så trevligt där hemma!

Sara sa...

Tack! Jag hade det supermysigt! Som vanligt vill jag inte åka hem när det är dags. :(