tisdag 18 januari 2011

Idétorka

Känner för att skriva något fyndigt idag. Jag vill ju försöka hålla min blogg levande den här gången. Men just ikväll kommer jag inte riktigt på något. Visserligen har jag inte så många läsare och jag skriver mest för min egen skull, men ska jag någonsin få några följare på min blogg så är det väl bäst att jag uppdaterar sidan lite oftare.

Jag kan ju passa på att uppdatera min ena dröm för det nya året. Jag hoppas att jag i helgen eller i början av denna vecka ska ha lyckats med bedriften att bli gravid. Tyvärr får man vänta rätt länge innan svaret på den förhoppningen kommer. Så håll tummarna för mig, eller oss rättare sagt!

Hade klockan inte varit så mycket så hade jag nog försökt mig på att nosa upp nåt annat bra att skriva om, men nu väntar jag bara på att filmen ska ta slut så att jag kan få gå och lägga mig sen. Börjar bli lite trött och imorgon är en annan dag. Är inte det fantastiskt egentligen! Morgondagen, en ny dag med nya möjligheter! En dag som kan användas till precis vad man vill!

Inga kommentarer: