onsdag 11 april 2012

Bredband!

Sedan ca en vecka tillbaka har vi äntligen bredband igen! Det är så himla skönt! Jag har inte hunnit använda det riktigt förrän idag, men nu när jag väl sitter här känns det rätt fantastiskt! Fiberkabel, snabbt, underbart! Har inte haft bredband sedan 28 maj förra året och det har varit saknat. Det märks också på mina blogginlägg. Det har varit ett magert år. Nu ska jag försöka bättra mig igen, det är min föresats. Sen får vi se hur väl den föresatsen fungerar i verkligheten när Krabaten väl tittar ut, men jag planerar för tätare uppdateringar här i alla fall. Håll tummarna för att jag ska lyckas!

3 kommentarer:

Malin sa...

Ett tips till dig som har familj långt borta.

Skapa en ny lösenordsskyddad blogg och ladda ner en bloggapp till telefonen.

Då kan du ta bilder och posta till hela tjocka släkten hur ofta som helst. De kommer bli jätteglada. Så har jag det. Eller jag har en blogg med möjlighet att lösenordsskyddad vissa inlägg men det man inte på blogwpot.

Sara sa...

Tack för tipset! Ska fundera på saken! :)

Malin sa...

Ja, det kan vara kul för er också. Som en liten dagbok..

Lycka till nu när det drar ihop sig. Så spännande.