lördag 20 augusti 2011

Avgrunden av Margit Sandemo

Hehe, japp, nu är del 3 av Sagan om Isfolket också utläst. Kunde inte släppa den idag och nu är det bara att vänta på möjligheten att läsa fortsättningen på serien. Vilket tyvärr dröjer nästan en månad... Det blir nästa bokklubbsbok först, men den måste bara dimpa ner i brevlådan också. Jobbigt att vänta...

Jag vet inte riktigt vad det är som lockar mig i serien? För den är egentligen inte särskilt välskriven och många gånger förutsägbar. Men det är väl nånting med huvudkaraktärerna som jag gillar och deras obändiga kärlek och omsorg om varandra. Sen gillar jag starkt det okulta som genomsyrar hela historien. Det adderar mycket spänning.

Får ge mig till tåls på den säkerligen spännande fortsättningen!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: