måndag 22 augusti 2011

Svenska Hollywoodfruar


Idag hade den nya säsongen av Svenska Hollywoodfruar premiär. Jag brukar följa serien för att jag gillar att se lite glamour samtidigt som jag vill se vad de hittar på. Precis som många andra har jag favoriter i serien och jag har såna jag inte alls tycker om. Mina två favoriter är Maria (såklart) med alla sina sköna kommentarer och Päivi, för hon verkar vara så genuint omtänksam och dessutom är hon lite härligt rivig. Båda dessa kvinnor verkar dessutom leva i en riktigt kärleksfull relation, vilket jag gillar.

Päivi är inte med den här säsongen, snyft... Mycket trist, för jag gillar som sagt henne... Resten av fruarna den här säsongen är jag inte särskilt förtjust i faktiskt (förutom Maria då).

Idag måste jag dock säga att jag blev besviken. Jag tyckte att det blev enormt mycket skitsnack fruarna emellan. Fortsättning kommer väl i nästa avsnitt också kan jag tänka. Trist att det är det fokus hamnar på...


Inga kommentarer: