lördag 27 augusti 2011

Födelsedagsbarnet

Med en enkel tulipan uppå bemärkelsedan, jag har den äran, jag har den äran att gratulera (mig själv)!

Jaha, då fyller man år igen då. Nä, jag kan inte ljuga, jag gillar att fylla år. Idag blev jag 33 år. 1978 var det ljuvliga år då jag kom till världen. Men tillbaka till nutid. Fick sång och presenter på sängkanten. Alltid lika mysigt! Jag kommer nog aldrig att bli för gammal för det. Tre sånger och tre presenter blev det; Vi gratulerar, Vi är så glada idag... och Happy Birthday. Presenterna ser ni nedan. Ikväll bär det av till St Markus Vinkällare för en stor buffé! Då ska vi stoppa i oss till bristningsgränsen, haha! Grattis till mig! :P


Skönt att ha kalla vinterkvällar!

Kvällens smycken! :)


2 kommentarer:

Emilia Johansson sa...

Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med dig, men kan inte hitta några kontaktuppgifter. Skulle du kunna maila mig istället? emiliajohansson@live.com

Sara sa...

Västmanländskan: Tackar! :)

Emilia: Kolla din inbox :)