lördag 16 februari 2013

Trött och sjuk, men fullt upp

Gick nog och la mig nån gång efter 2 inatt när jag hade kommit hem från jobbet och gått sen kvällsrunda med Allvädershunden. Modig vaknade också, så han blev ammad innan jag somnade. Klockan 7 var jag uppe igen, för då var det en liten herre som inte tyckte att vi skulle sova mer och en stor herre som inte tyckte att han borde vakna. Den store herren sover fortfarande och klockan är 11 på förmiddagen. Jag är förkyld och mår kasst och klockan 16 är det dags att bege mig till jobbet igen (för sista gången en sådan tid på dygnet, för snart börjar jag på mitt nya jobb). Modig verkar vara lite trött nu också. Kanske ska försöka få honom att sova bredvid pappan så kan jag gå lunchrundan med Allvädershunden och hämta paketet som har kommit med Modigs födelsedagspresenter.

Förresten har jag beställt en till grej som kommer att bli en mysig present. En blå Pabobo nattlampa (se bilden). Är den inte mysig?!

Inga kommentarer: