måndag 28 januari 2013

Kvällen som försvann

Idag har Modig satt sig upp helt på egen hand! Bara lite info jag kände att jag ville dela med mig av! Fast jag var såklart inte hemma då...

Nej, jag kom hem efter jobb och efter att jag hjälpt svärmor med nycklar till hennes bil. Vi åt. Sen var det dags för Modig att få välling, borsta gaddarna och somna. Hm, det där med att somna gick lite si och så. Han ville absolut inte somna i sin säng. Förflyttade honom till vår säng och försökte igen. Efter ca 1,5 timme hade han fortfarande inte somnat. Sen vet jag inget mer, förutom att maken kom in och frågade om jag inte skulle komma upp. Då hade inte Modig somnat, så jag stannade kvar lite till. Helt plötsligt hör jag hur mobilen ringer någonstans i lägenheten. Det betyder att klockan är 22 och jag ska göra mig iordning för att nanna kudden. Det var den kvällen. Jag som hade planer! Jag släpade mig upp, men kände att jag ändå ville göra nånting förutom att äta mat och natta barn. Kollade facebook och skrev det här. Nu ska jag gå och lägga mig. Igen.

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Bra jobbat, Modig!

Sara sa...

Haha! Ja! Slocknade som ett ljus gjorde jag!