lördag 2 april 2011

Det här var ju inte alls tråkigt


Jag hade höga förväntningar på David Batra när vi kom till Palladium ikväll. Hade preparerat mig med Ipren för att inte känna mig alltför sjuk, vilket funkade rätt bra. Nös bara en omgång. Föreställningen var utsåld. När man kom in i entrén fanns ett ståbord med en papplåda där man kunde lämna en lapp till David. Sen gick vi in och satte oss på våra platser, som vi för övrigt var mycket nöjda med. Från i princip första meningen han yttrade rungade skrattsalvorna i lokalen! Jag skrattade så tårarna trängde ut i ögonvrårna! Han gick från komedi till en liten stunds allvar och återvände till komedin och utgick mycket från de lappar som han använde i sina böcker. Återkommande ämnen var sex, kultur, småbarnsföräldrar och barn. Ca 1,5 timme efter första skrattet kom vi ut med stora leenden i våra ansikten och en lätt känsla i kroppen, en sån som man kan få efter att ha skrattat mycket. Jag tror nog bestämt att herr Batra har förlängt mitt liv betydligt! :D

2 kommentarer:

Den nakna coachen sa...

Låter supertrevligt!
Skönt att du orkade.

Ha en bra dag

kram
Linda

Sara sa...

Ja det var det verkligen! Blev sugen på att fixa biljetter till nåt liknande direkt! :D