lördag 2 april 2011

Det här var ju tråkigt

Ja, det var det. Det var tråkigt att jag är sjuk när vi för en gångs skull har roliga planer ikväll. Vi har biljetter till David Batras "Det här var ju tråkigt".  Måste ju gå ändå, kan inte sitta här och tycka synd om mig själv, vill inte förspilla våra biljetter! Får väl sitta där och snörvla samtidigt som jag skrattar. Packa på mig många näsdukar och proppa i mig lite alvedon, eller ipren eller nåt innan. Vilket det nu är som kan vara effektivt mot en sån här störig förkylning som jag har dragit på mig. Planen var att vi dessutom skulle ut och käka på en restaurang innan. Får se om det också blir av, eller om vi bara går på showen?

Just nu önskar jag mig en mirakelmedicin så att jag kan njuta av våra härliga planer i helgen och inte bara känna mig inlåst i den här trötta, värkande kroppen som egentligen bara behöver vila.

2 kommentarer:

Den nakna coachen sa...

Krya på dig!
Hoppas att du orkade se hela föreställningen.

Kram
Linda

Sara sa...

Tack! Jodå, jag såg föreställningen, vilket jag är mycket glad för! XD