onsdag 20 april 2011

Early bird

Är det inte konstigt hur kroppen fungerar? Vi hade ställt klockan på 8 idag och ändå vaknade jag redan kl 6.18! Här finns ingen mr D som arrangerar en väckattack, ingen mr T som börjar jama och spinna för full hals. Varför är det så? Varför vaknade kroppen långt före utsatt tid? Visst, jag sover inte hemma i min egen säng. Det kan påverka. Fast jag gick ändå och la mig vi midnatt så jag skulle behöva den 1,5 timmen extra sömn som faktiskt var planerad. Kroppen går definitivt efter en egen klocka. Det är väl bara till att läsa lite eller nåt, för nu kommer jag definitivt inte att kunna somna om. Är ju hur pigg som helst! Redo att ta tag i min dag här i Köpenhamn! Måste bara vänta på att sambon ska piggna till också.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: