söndag 17 april 2011

Kändismöte


Var nyss inne och kollade på min bloggvän Ylvas blogg (som förresten har fått en jättefin makeover). Vi brukar läsa och kommentera varandras bloggar. På hennes högerkant kan man se inlägg från bloggar som hon följer och då la jag märke till Claudia Gallis blogg. Just det ja, for det genom min hjärna! Imorse när jag var på väg till en handledarkurs för att ta körkort mötte jag henne när hon var ute och joggade med en kompis, eller vem det nu var, utanför Debaser. Oj, där är Claudia Galli, tänkte jag. Såklart måste man ju hålla masken, jag kan ju inte bara stanna henne när hon är ute och tränar och säga hej Claudia, jag vet vem du är! Hon vet ju inte vem jag är, för jag är ju ingen särskild. Men det var ändå lite kul tycker jag! Hon såg ut att kämpa på hårt med joggingen. Bra jobbat, tänkte jag och blev lite avis eftersom jag inte fick någon jogging gjord igår och inte har fått in nån träning alls idag. Sen fortsatte jag min dag och glömde bort att jag stötte på Claudia. Tills jag var inne på Ylvas blogg vill säga. Vad vill jag säga med detta inlägg då? Tja, ingenting egentligen. Bara hej, hej Claudia! Kul att se dig idag! :)

2 kommentarer:

Ylva sa...

Trevligt att möta Claudia. Hon är ju bara så skön tycker jag :) Roligt att du gillade min bloggmakeover :) Och visst är du någon särskild, du är ju du, alldeles speciella Sara :) Kram

Sara sa...

Tack Ylva! Visst är jag jag och jag är unik. Det är bara inte så många som vet det, vem jag är alltså. Kramar tillbaka! :)