fredag 8 april 2011

Vart tog min fredag vägen?

Vaknade jag inte nyss? Hur kan klockan redan vara 11 på kvällen?! Jag har inte läst i min bokklubbsbok som ska vara utläst tills på måndag då vi har bokklubb hemma ho MIG! Jag har inte läst utbildningsmaterialet som jag behöver läsa innan fortsättningsdagarna på måndag och tisdag. Vi har inte städat nånting här hemma, vilket är ett skrikande behov, speciellt eftersom det kommer folk hit på måndag! Imorgon är det vårloppis för hela slanten och sen är det jobb som gäller till sena natten. Kvar finns söndag. Jag tippar inte till min fördel att jag kommer att hinna med allt det där då direkt. Suck. Varför försvinner alltid tiden från mig och varför, varför får jag aldrig ändan ut vagnen och tar tag i saker i tid? Varför skjuter jag alltid upp saker till sista minuten? Är så trött på mig själv, bläää...

Inga kommentarer: