torsdag 14 april 2011

Var det inte min tur att sova länge?

För en gångs skull ska sambon upp före mig imorgon bitti. Han ska på en andra arbetsintervju, så nu gäller det att hålla tummarna! Jag hade tänkt sova tills jag vaknar, för imorgon är jag ju ledig. Men så måste jag antagligen med alla tillgängliga medel se till att sambon faktiskt stiger upp när klockan ringer, eftersom han är en riktig fena på att sova sig igenom alarmet från klockan. Börjar jag röra på mig, ja då vaknar definitivt både mr D och mr T till liv också med buffande och jamande till höger och vänster. Det känns som om det kommer att bli en tidig morgon trots allt och inte enligt planerna. Jag som måste gå sista rundan med mr D nu. Jaha, då har jag hållt mig vaken alldeles för länge idag igen, vilket i och för sig inte var så lätt att veta i förväg. Bäst att snabba på nu då och inte fastna här framför datorn ändå längre. Godnatt världen! Ses imörrn! :)

Inga kommentarer: