lördag 9 april 2011

Framgångsveckan dag 6

Dagens uppgift: Agera som om du redan nått ditt mål! I dag får du en försmak av hur det är för dig när du har nått ditt mål. Nu när du vet hur din framgångsvision ser ut och du har tagit ett första steg mot att nå ditt mål så är det dags att leva dig in i att du redan har lyckats. Känn de känslor som du kommer att känna! Tänk tankarna du kommer att tänka! Agera på samma sätta som du kommer att agera! Fira på samma sätt som du kommer att fira! Använd dig av din fantasi och inlevelseförmåga och agera framgångsrikt hela dagen.

Jag känner mig lite pressad över den här uppgiften. Vet faktiskt inte om jag kan lyckas resten av dagen. Hittills har det gått bra (förutom stressincidenten imorse innan loppisen), jag har varit positiv och glad när jag har sålt grejer på loppis. Jag har haft roligt, skrattat och pratat med folk. Nu är jag däremot helt slutkörd. Det känns inte som att jag kommer att kunna le nåt mer idag, mina kinder känns röda och varma, mitt huvud bultar, min näsa behöver luftvägarna öppnade, mina ögon vill sluta sig och min kropp vill att sömnen ska infinna sig. Om 20 min ska jag åka till jobbet. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hitta ork till mitt arbetspass, ändå mindre hur jag ska kunna genomleva det genom agerande och känslor som i min framgångsvision. Jag satsar helt brutalt på att överleva, att ta mig igenom jobbnatten, ta mig hem och bokstavligen trilla i säng, sovandes innan huvudet träffar kudden. För dagens övning måste jag därför tyvärr säga pass.

Inga kommentarer: