lördag 1 december 2012

Modigs första julklapp

Bilden är lånad från webshopen
Luna på landet

Nu är det gjort! Jag har beställt Modigs första julklapp via internet. Den kommer från webshopen Luna på landet. Jag har varit sugen på att köpa en Lunafigur ända sedan jag hittade Luna Dsign-bloggen, men har inte haft en anledning förrän nu. Det var enkelt och bekvämt att betala med kort och så slapp jag fakturaavgiften också. Det är ju inga billiga figurer direkt, men dom är verkligen unika och så söta! Det roliga med figurerna, förutom att det bara finns en av varje, är att alla har ett eget namn och en egen historia. Figuren jag valde heter Svinto. Svinto är motorintresserad och har en orangefärgad volvo med eldflammor på motorhuven. Han gillar att köra bil från passagerarsidan. Jag tänker att Modig kommer att kunna ha glädje av honom under hela sin barndom. Hoppas han gillar den! För det gör jag!

Inga kommentarer: