måndag 21 mars 2011

Google Analytics

Shit så störigt! I helgen och idag har varit mina bästa dagar statistikmässigt på mina bloggar NÅGONSIN och så har inte Google Analytics registrerat det! Varför? Undrade jag såklart. Det visade sig när jag frågade sambon att när man ändrar bloggens template försvinner den koden man har lagt in. Så när jag ändrade utseende på mina bloggar i lördags hände detta och alla besök går därför oregistrerade. Jag kan ju inte skylla på Google Analytics tyvärr. Så nu är jag sjukt irriterad på min egen okunskap! Det här påverkar ju mig vad gäller Blogvertisers annonsörer. Ju mindre besök desto mindre anledning att välja mig att skriva något.

Nästa gång jag ska ändra utseendet på bloggarna, då vet jag vad som gäller och då tänker jag minsann INTE göra om samma misstag igen. Så snälla du, surfa runt lite på mina inlägg några minuter och hjälp mig ta igen min missade statistik!

4 kommentarer:

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Åh, vad irriterande! Vilken tur att jag kom hit idag då.

Ha en skön vecka!

Sara sa...

Ja verkligen! Tack så mycket! :D

Västmanländskan sa...

Gör mitt bästa ;)

Sara sa...

Tack! :D