torsdag 31 mars 2011

Besviken

Jag visste ju att den skulle komma nu nån gång och nu kom den. Men ändå hoppades jag någonstans inom mig att den inte skulle göra det, att det den här gången skulle ta. Men nej. Misslyckande igen. Trots det lever hoppet kvar, det kanske är någon sorts mellanblödning, för det kan man ju få. Men nej. Inte är det en mellanblödning. Det har inte lyckats, jag har mot min vilja insett att det bara är till att försöka igen, som så många gånger innan. Jag är så trött på att vänta, mitt tålamod är på upphällningen. Jag vill nu, nu, nu att det ska vara ett liv som gror. Men nej. Nej, nej, nej, det är det inte...

5 kommentarer:

Ylva sa...

Lider med dig.......hemskt när man innerligt önskar sig något och själv inte kan påverka......håller tummarna att det lyckas till sist, kram

Carro sa...

Nöööö skickar en STOR VARM styrkekram ! Lilla hjärtat vad jag lider med dig :-( . Vi håller tummar och tår för nästa gång,upp med hakan vännen .

Sara sa...

Det är inte roligt alls faktiskt... Tack för ert medlidande, det värmer! Behöver det.
Ibland vill jag inte att det där hoppet ska komma in och störa alls, för det är hoppet som gör att besvikelsen sedan blir så stor. Men sedan behövs ju hoppet också för att inte ge upp. Äsch, vet varken ut eller in, vet bara att jag vill bli mamma.

Västmanländskan sa...

Det var tråkigt att höra. Stor kram!

Sara sa...

Tack! Kram