söndag 6 mars 2011

Strukturera bloggar

I helgen har jag ägnat mig åt mina bloggar, utvecklat dem. Det har varit mycket arbete, men redan börjar jag se resultat. Stora enligt mig om man jämför med min tidigare bloggtrafik, små enligt de flesta andra antagligen. Hittills idag har jag haft 24 sidvisningar på den här bloggen, mer än jag någonsin har haft på en och samma dag. Min träningsblogg startade jag för ca 1 år sedan. I början skrev jag inte ens en rubrik på de inläggen, det började jag inte med förrän i år. Struktureringen av bloggarna tog hur lång tid som helst, men förhoppningsvis ger det bra resultat på båda. Det jag har gjort är:
  1. Gått med i blogvertiser
  2. Skaffat Google Analytics
  3. Satt etiketter på alla mina inlägg
  4. Skaffat flikar i mina bloggar
Det är en spännande tid framför mig nu för att se hur mina bloggar och mitt bloggande påverkas av helgens insatser!

Inga kommentarer: