torsdag 31 mars 2011

Syskonkärlek

När jag får barn vill jag att de ska ha syskon. Helst vill jag ha tre barn, det känns lagom. Jag vill ge barnen de härliga stunder som man kan ha med sina syskon. Gemenskapen. Andra individer som har en unik inblick i vem man är som person och var man kommer ifrån. Som förstår sig på en på ett helt annat sätt pga att man har växt upp ihop.

Syskon, jag har fyra stycken, och jag älskar dem allihop så himla mycket! Vi har ett härligt band till varandra och ställer upp för varandra när det behövs. Vet inte vem jag vore utan mina syskon? Dom är liksom en del av mig, allihop. En del av den person jag genom livet utvecklades till. Vi är fem starka och väldigt olika individer. Enda problemet är att vi borde ses oftare.

Nä, nu har jag faktiskt inte tid med datorn mer! Jag ska träffa min kära lillasyster yster och hennes tjej på stan. Vilket är anledningen till att idén till detta inlägg uppkom. Vi ska äta kvällsmat tillsammans någonstans. :)

Inga kommentarer: