fredag 25 mars 2011

Hejdå...

... till Pariserhjulet i Folkets Park som just nu håller på att monteras ner. Ett landmärke som snart är borta... Det kommer att fattas något när man nu ser ut över parken, Moriskan och... Nä, just det, inget mer. Det känns tråkigt att Pariserhjulet snart inte finns längre, trots att jag aldrig har åkt i det. Det var dock mysigt att titta på.



Ser ni dom små gubbarna? Då fattar man hur stort det har varit! Tyvärr var jag inte så förutseende att jag har fotograferat det innan det började demonteras och nu är det uppenbart försent.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Det där Pariserhjulet har jag hört talas om. Synd att du inte tog något kort före, men det är väl typiskt sådant de kallar hemmablind, haha :)

Sara sa...

Haha, ja! Gick förbi Pariserhjulet när de hade de sista turerna (gratis) häromdagen. Då hade jag inte en tanke på att jag borde föreviga det, inte förrän imorse när det redan var mer än halvvägs borta!