söndag 13 mars 2011

Marknadsföra bloggen

Har jobbat kväll/natt, men fastnade såklart ändå framför datorn när jag kom hem. Sambon har kollat upp bra sätt att marknadsföra min blogg på i ett av hans forum som han alltid hänger på. Gulligt tycker jag att han engagerar sig i att jag vill hitta fler läsare. I alla fall, det jag har beslutat mig för att testa är olika typer av blogglistor. Nyss registrerade jag mig på Bloggportalen och Bloggtoppen. Det blev inga fler nu, för jag börjar faktiskt bli lite trött i ögonen. I vilket fall som helst ska det bli mycket intressant att se om det ger utdelning! Jag ser det hela lite som ett spännande experiment! Jag ska även fortsätta att vara social på andra bloggar, det har visat sig att jag tycker det är både kul och givande! Who knew?!

Inga kommentarer: