fredag 11 mars 2011

Människans bästa vän

Min älskade hund i somras, en härlig bild tycker jag!
Hundar är härliga varelser! Jag älskar dem, skulle kunna spendera hela dagarna med dem! Oavsett hur ledsen man är kan en glad hund få en att le. Dom ger så mycket kärlek och glädje. Är en viktig del av familjen. Sedan vi skaffade vår hund tycker jag att livet har blivit avsevärt mycket bättre och jag har svårt att komma ihåg en tid utan honom. Nu när jag sitter här i soffan med fötterna på vardagsrumsbordet ligger han och sover nedanför mina ben, som alltid. För allt han vill är att vara med sin matte och husse. Han mår som bäst just när vi finns där och blir superglad varje gång man har varit borta och kommer åter igen. Svansen viftar bara han ser en komma. Matte och husse är till och med bättre än mat! Hundar har sån livsglädje och deras positiva livsbild smittar liksom av sig! Det är så härligt! Ville bara säga det.

Inga kommentarer: