onsdag 23 mars 2011

Grey's Anatomy har fått barnfeber


Var den nån som såg Grey's Anatomy idag? Callie är gravid och Mark är pappan, medan Meredith och Derek försöker och försöker men ingenting händer. Jag och sambon är som Meredith och Derek, alla andra är som Callie och Mark. Det känns som det i alla fall.

Jag funderar på hur Arizona ska göra. Kommer hon att fly, såsom hon brukar? Eller kommer hon att finnas där för Callie? Callie ville ju ha barn tidigare, men då ville inte Arizona. Men älskar hon verkligen Callie så borde hon ju stanna. Jag tror att hon kommer att börja med att fly, sen ångra sig och komma tillbaka igen. Vad tror du?

Sen måste jag bara säga att jag tycker det är bra att Christina är sig själv igen, för hon är den tuffaste doktorn av dom alla. Den som är som gjord för sitt yrke. Gillade inte när hon larvade runt. Det var ett riktigt bra sätt som hon "snapped out of it" i förra avsnittet!

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Jobbigt att det känns så. Jag har inte läst så mycket på din blogg att jag fattade att ni försökte bli gravida. Då ska jag hållar tummarna för er!

Sara sa...

Tack! Vi kan behöva alla tummar vi kan få! Ok, nu kanske jag överdriver. Så länge har vi inte försökt om vi jämför oss med andra, men jag är inte den mest tålmodiga när det kommer till detta ämne. Hm, eller jag är nog inte den mest tålmodiga när det gäller saker jag vill ska ske överhuvudtaget, haha! Jag hade nog inbillat mig att det skulle gå snabbt, men nu 8 månader senare tycker jag det börjar räcka med väntande. Nu får det väl ta snart i alla fall!