lördag 19 mars 2011

Hitta bloggläsare

Jag jobbar på med mina bloggar och hoppas att det ska medföra att fler läsare hittar till dem och förhoppningsvis också gillar det de ser och kommer tillbaka. Den här bloggen kan ju kännas lite spretig kanske, eftersom jag inte fokuserar på ett särskilt ämne. Jag frågar mig själv om de spelar stor roll? Min andra blogg handlar ju om att jag försöker förändra min personlighet till att vara den som tränar och är hälsosam, så den bloggen är lite mer fokuserad. Tittar jag på statistiken så är det den som går bäst just nu, vad nu bäst innebär egentligen. Det beror ju på vad man jämför med. Tittar man på kändisbloggarna så har jag inga besökare alls. Tittar man på hur statistiken på mina bloggar har förändrats sedan jag började fokusera på att sprida dem så är det en klar förbättring, om än inte en stor förbättring, haha. Jaja, jag kämpar på.

Det jag ville dela med mig av är Favoritlistan som jag hittade via en träningsblogg som jag har börjat följa. Förhoppningsvis kommer mitt medlemskap där att innebära att fler hittar hit! Det är så roligt när jag får kommentarer på mina inlägg, när andra engagerar sig i det jag skriver. Responsen, tankarna, tipsen. Jag får en riktig kick av det faktiskt!

Inga kommentarer: